Thindra Marie Juliana Roslin.

Idag . Det är idag.
Ditt dop.
Tant Kicki kommer gråta en skvätt.....
Jag blir rörd av sånt. haha.

Nä men att...
inte vet jag ..
har varit lite dålig på uppdatera dem sista dagarna, men har ju haft fullt
upp ;P

Pratade med Tinko igår, haha, ja jag vet inte vad
som krävs för att den ene ska inse vad denne gör mot sin
respektive, och sen vet jag inte heller vad den andre ska
ha för bevis för att fatta vad fasen det är som pågår !

Och ni säger att vi är dumknullade ? HAhahahahah!

Nåjo,...nu ska jag börja fixa oxh trixa.
Vi hörs sen !


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Tina

Hahahaha jaa man tycker ju att det borde gått upp ett ljus för längesen vad som pågår :p Mena när ALLA andra vet om det ;p

2009-10-12 @ 14:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0