Ojdå!

Varit lite dålig på att uppdatera kanske ?
Nå siiiiiiiiiiitsamma.
Har iallafall bara tagit det lugnt igår kväll.
Blir väl samma idag.
Mår fortfarande konstigt och dåligt och sånt där trevligt ni vet...

HAHA, Emma :P
Jag tänkte faktiskt säga Hej åt dig hos Ida igår,
men du kollade ju in i datorn hela tiden :P
Då blev jag blyg och vågade inte :D HAHA! ;)


Vilka nördar vi är ;)


Nåjo.
Satt barnis en stund igår så barnen fick tid
till sig själva en stund.


Jaha, darling ska väl och jobba i Norge nu
ett bra tag...
Hur fan ska jag klara mig utan honom såå jävla länge ?
voi fan..nå det löser sig sa han som sket i badkaret.

Tänkte dra ut en sväng med Rally så kahban får
kissa och bajsa :P


HOho.
Vilket intressant inlägg........yes indeed.


JAJA.
vi hörs väl senare !


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0