Maktmissbrukare?

Vilat nån timme.
Är inte så värst trött mer....
Väntar ännu på den sk domen.

Det kommer väl...

Jaa...undra om jag också ska ta och söka in på polishögskolan ?
Poliser får ju tydligen göra lite vad de vill.
De är ju också vanliga människor som vi andra?
Eller ? Vad är det som säger att de
ska få beté sig hur som helst för att de har en jävla titel som "POLIS" ?
Nä, nog tycker jag att Sveriges poliser ska ta en tankeställare
och börja fundera på vad fan de sysslar med.

Vill de själva bli behandlade på ett vidrigt sätt ? ? ?


Jaja...

Tänkte väl trycka i mig nå käk eller nåt.
Vänta på det där samtalet från min advokat.

Vi hörs !



PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0