Jaaaaaaaaaa

Ännu tyst i luren. Inget besked.

Har inte orkat uppdatera på några dar, känner att
jag inte riktigt är i form för det.
Men det går väl över nångång det också.

Har väl inte hänt desto mer.
Umgåtts med Toffifi och bröderna. <3
Toffe skulle väl till byn idag. Får se när han kommer igen.. .

Fredag är det bokat bord på Landströms iallafall.
Ska fira lilla Janne då han fyller år på tisdag eller om det var onsdag...
Liten blir stor :P
HAHA! :D

Mer då?
Nä inge mer. Ser att jag fortfarande är inspirationskälla till vissa ;)
Kan inte vara lätt att inte ha några egna åsikter :P

Nu ska jag göra nåt annat....


Favorit i repris;)
Storebror, jag och Janne :) <3

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0