Hoppsan!

Folk brukar kalla mig för psykfall.
Undra om dem kanske har rätt ? :P
HAHAHAHAHAHAH!

Blev grymt less och förbannad här för ett tag sen och mobiljäveln flög i
golvet så det bara sjöng om de!
Vibratorn har slutat funka....typ allt är helt segt....

Tack Ida, för att du iallafall satte ihop alla delar ;)

Nå det blir väl att inhandla en ny mobil igen då...
Typ den miljonte på mindre än ett halvår :D
Höhöhöhöhöhö.

Ska nog ställa fram nånting som FÅR gå sönder tills nästa gång
jag blir förbannad :P
Denna lär ju inte vara den sista :D HAHA!

Hanko skulle väl komma förbi och krama mig.
Tack för att du finns Hannah! <3<3<3<3





Tack alla andra också för att ni finns vid min sida !
Jag älskar er alla !
<3<3<3



På återseende!


Kommentarer
Postat av: Den bäste!

I loooooove you!

2009-10-08 @ 00:25:02
URL: http://energidryck.blogg.se/
Postat av: Kicki

WE LOVE U TOO ! <3

2009-10-08 @ 00:32:48
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0