Hej hopp pillesnopp!

Sitter hos dubbel E, Thindra ligger och jollrar som aldrig förr.
Elin dummar sig i vanlig ordning, jag sitter här,
Niklas och Toffifi sover :P
och Erik är på upptäcktsfärd ;)

 

Har precis lagt på lite kaffe.
Ska väl ta mig några koppar ! :P hehe.
Som alltid.
Får se, tänkte ta den lilla och vagnen, och knalla upp mot stan
och hälsa på Nina och lilla Saga<3, så Elin får sova en stund :)

Allt för Thindras skull :) <3<3<3
Också, såklart för Elin och Eriks skull.
JAG ÄLSKAR min lilla Thindra!
Min ögonsten förutom Toffigubben! :)


Du må vara fem år yngre än mig. Du kanske inte har lika stor erfarenhet av livet
på samma sätt som jag har.
Men vafan spelar det för roll ?
Vår lilla "historia" började väl med att jag bara skulle "testa"
att lägga in en stöt på dig och se vad som hände...
Det ena ledde till det sjunde ;)

Vi har haft det lite struligt osv osv. . .
Jag åkte bort, du fick tänka....Tacka gudarna att du ändrade din syn på saker och ting.
Jag är KÄR igen, för första gången på 5-6år ! :)

Det känns alldeles underbart älskling!
Tack för att du finns !
<3<3<3<3<3
Massa kärlek!

Haha ja..hoppsan...
Inlägget blev visst ganska långt..

Grattis, om du nu orkat ta dig hit :D

vi hörs !

PÅ ÅTERSEENDE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0