Hej :D

Färgat håret på både mig och Toffifi :)
Toffe blev mörkhårig och jag rödhårig :)

Tänkte väl föna det här snart ;)
Höhöhö.

Hoff, jag har som ingen lust att skriva nåt.
För jag vette fan vad jag ska skriva.
Men det kommer , det kommer.

Hittade några bilder på telefonen ni kan kika på
så länge :P
Om ni nu känner för det.
Valfritt.




1. Jag & Hanko :) <3

2. Rally <3

3. Jag och Thindris <3




Var med Elin på Järnia här för några dar sen
och skådade denna.

Lätt att jag ska köpa den till min lilla
Daihatsu :P haha.
Får se, funderar på att måla om bilen.
Till svart ;)
Snyggt nönting blir det ju, ser den inte så "tantig" ut :D höhöhöh

Nånå.
Nu ska jag och föna håret.
Återkommer väl här lite senare kanske...


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tyckte mig se dig och lillfisen på Coop idag :D

2009-10-01 @ 21:52:18
URL: http://annikasofie.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hehe du såg rätt :P

2009-10-01 @ 21:57:26
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0