haha!

Och vad drömde du sen ?

På riktigt, börja fundera på om du egentligen
borde söka vård för din extrema ..ööhh ? ja vafan ska vi kalla det ?
Ja jag vet inte...finns nog ingen diagnos för såna som dig.
Börjar bli jävligt less.
Inte bara jag, utan många fler.
Låtsas inte vara något du inte är.
KOM IGEN NU OCH SPRÄCK DEN DÄR JÄVLA BUBBLAN
och börja fatta att saker ligger inte riktigt till så som du tror att det gör.

Vafan krävs ? Ska du ha svart på vitt ?
Eller nej vänta....jag kanske manipulerar sanningen ?



Hoff.
Sitter här och är grymt irriterad.
Magen och ryggen värker...inga värkisar. Inget.
GUD !
Gud måste jävla ha straffat kvinnan när han skapade oss.
Vi fick alla möjliga krämpor , smärtor och konstigheter.
Vafan fick ni män? ? En jävla snabel.
WoWWWW!


NÄ nu ska jag göra annat...
Typ frossa i käk och tycka synd om mig själv.


HEJ DÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11



Toffifi<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Tina

En jävla snabel Hahahaha ;p

2009-10-11 @ 12:52:54
Postat av: Kicki

Haha!

Jag var grymt less imorse när jag inte kunde sova och hade ont :P haha.

2009-10-11 @ 12:57:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0