Funderingar...




Stod ute och rökte och funderade lite...
Tänkte efter att man nog lider lite av
dubbelmoral iallafall.

Jag brukar oftast gnälla och tjata på folk, av EN anledning.
För att jag bryr mig.
Jag bryr mig oftast så jävla mkt om folk så ibland för
att det ska låta bra, låter det bara som skäll och tjat.

Jag vet själv hur jävla jobbigt det är när man ibland får världens
jävla predikan och vice versa.
Och det är fan allmänt jävla jobbigt att lyssna på...
Just då iallafall...
Nu när man tänker efter så är det ju faktiskt bara för att
folk bryr sig. Bryr sig om en.

Nästa gång någon vill mig väl och jag känner att det bara är tjat,
ska jag ta en riktig funderare och sen bara uppskatta det som sas till mig.

MYCKET att göra idag.
Får se hur många gånger jag hinner uppdatera idag...
Annars får det bli mot natten...

Vi hörs !



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0