En liten lista bara.

Har inget bättre för mig så....




1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Tio år sen ? Ja, då gick jag i nian ;) hihi.
Och så var jag nog i det där stadiet man brukar kalla för "fjortisstadiet". HAHA ! ;)



2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
För ett år sedan träffade jag Gullis, vilket förändrade hela mitt liv:)
<3



3) FEM SNACKS DU GILLAR
Öhm ? ? Jag gillar inte sånt...
Men måste jag, så väljer jag naturchips och chilinötter :P



4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL:
Christer Björkman - Imorgon är en annan dag. ( Sjöng den som fan när jag var liten;) )

Öhh??? Imse vimse spindel ?

Bä bä vita lamm...nä men inte fan vet jag. Orkar inte tänka :P


5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJONÄR:

Resa runt, shoppa, bygga hus, köpa bil och betala bort
alla jävla böter och skit man fått på sig genom dessa år i livet. . .


6) FEM DÅLIGA VANOR
Röker för mkt.
Dricker kaffe för mkt :P Men jag anser det dock inte som en dålig vana :P men ändå :P
Slösar cash i onödan.

Sen kommer jag fan inte på fler :P HAhahhohohohohoh (övertrött)



7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:
Köra bil
Dricka kaffe
Köpa skor
Städa :P
Umgås med familj och vänner<3



8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:
Converse skor ( har icket koll på stavningen )
Dyrt smink.     ( lägger hellre pengarna på skor;) )
Skulle aldrig klä mig i såna där konstiga svarta kläder...ni vet :P
Skulle heller ALDRIG slösa pengar på att köpa en Volvo.

Var bara fyra saker..men pallar fan inte tänka mer....hjärnan sover.


9) FEM FAVORITLEKSAKER:

Leksaker ? :P



10) FEM PERSONER JAG VILL SE GÖRA DEN HÄR UNDERSÖKNINGEN:
Nå den som vill.....inte fan vet jag ...


Nåjo, nu börjar ögonen gå igen..
Nog dags att sova nu... kanske...

Jo.

Natti natt, och sov gott !


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0