Bara för att...




SKRIV ETT NAMN

: Hannah Rudholm

Hur bra känner du henne/honom: Mer än vad jag visste  :)

Hur bra känner hon/han dig: Också mer än vad jag visste ! :)

Litar du på henne/honom: ABSOLUT!

Älskar du henne/honom: Helt klart !

Älskar hon/han dig: Jo det tror jag väl :P

Hur länge har ni kännt varandra: Jag vet faktiskt inte, ett år kanske ? :P

Beskriv henne/honom med 3 ord: God lyssnare, envis och väldigt sööööt ! :)

Har ni sovit i samma säng: Många gånger ! ;)

Har ni kramat varandra: Jadå!

Har ni pussat varandra: HAHA jooo! :P

Har ni haft sex: Nå inte det va !

Nämn 3 personer som du vet att hon/han älskar: Hennes mamma, bröder och Manki ;)

Nämn 3 personer som du vet att hon/han saknar: hmm ??? Vet iallafall att hon saknar sin mamma !

Vad är hon/han bäst på: ALLT!

Har ni gråtit tillsammans: Det tror jag ? eller ? :P

Hur många procent älskar du henne/honom: Så många som det finns!

Har ni skrattat tillsammans: Jämnt :D

Brukar du vara avundsjuk på honom/henne:

Har ni lika musiksmak: Nja ibland

Har ni supit tillsammans: Jorå, och fler lär det bli ! :P

Har ni rökt tillsammans: Men jaa!

Var det här kul: Njaae

Har hon/han bdb: Ja det var därifrån jag snodde denna :P

Hur brukar ni säga hejdå till varandra på msn: Nå det vanliga...Puss puss (L) och sånt kul ! :P

 


Kommentarer
Postat av: Hannah

<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-10-22 @ 17:33:47
URL: http://someotherguy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0