Vittangi idag! :)

Ja om man nu inte fryser ihjäl på vägen till bussen vill säga.
Hoff.
Tacka vet jag sthlm där det är plusgrader ;)

Ja voi herra.
Vaknat för en stund sen, tänkte bara skriva ett hastigt inlägg
nu innan jag far.
Kommer antagligen inte uppdatera igen på några dar :P

Sorry ! :P



Jaha . jag vet inte så mkt mer.
Drömt konstiga drömmar i vanlig ordning.
Det hör ju som till.

Funderar fortfarande på dom där julklapparna..
Inte fan vet jag om jag is inhandla några ?
Jag har varken köpt eller fått julklappar på flera år så det känns som
onödigt.

Och ja min jul har varit lika bra för det, mat och familjens gemenskap är det som räknas :)
<3<3<3

Dock blir ju denna jul i Sthlm.
Egentligen hatar jag julen.
Mommo gick bort på julen, mommo som jag saknar!<3
Allt jävla krimskrams och sånt onödigt tjaffs gör mig bara irriterad.

Visste ni att dom flesta skilsmässor tas ut kring jultiden?
Varför?

Ett jävla skämt det här med julen.
Så jävla överskattat ...

NÄ hoff nu ska jag sluta :P

SNART FYLLER DAMEN ÅR IAF :)


Nu duschen sen till min älskling!

Ha det bra så hörs vi sen !

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0