Stockholm!

Internetdosan råkade vi visst glömma så det blev inget bloggande :P
Sitter hos Elins mamma just nu :P

Passar på att skriva :P

Tror jag kommer "hem" på fredag. Får se.
Jag saknar fan min älskling, och det är han som gör att
jag ens tänker på att åka hem...

I fredas va vi på party hos Anna och Ola.
Hade faktiskt trevligt, och nöjd är jag över mig själv som gick hem och
la mig tidigt ;)

HAHA!
På morgonen väckte Tjallo mig.
Damen låg på golvet och sov!
Hahaha. Antingen har jag ju ramlat ner eller inte orkat ta mig
upp i sängen :P
Riktig degskalle!

Nåväl.
Shoppat lite reavaror i vanlig ordning ;)
Tre tröjor , lite leggings, sockar och en godis-bh som Toffifi
ska få mumsa på när jag kommer hem ;)
Hihi.

Ska väl åka in till Nacka här nån dag i veckan och shoppa lite till ;)

JAJA.
Nu pallar jag inte sitta här längre...
Dricka mer kaffe!

Jo.

Vi hörs!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Rea is the best! ;)

2009-11-23 @ 17:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0