Stockholm i mitt hjärta!

Idag drar jag från den här helveteshålan!
Ska bli förjävla skönt kan jag meddela!

Blir ännu skönare sen när min flytt är helt klar :)
Tänker fan inte sätta min jävla fot här längre.
Till Vittangi, och till Kitkiöjoki kan jag åka, men inte
längre upp än så :P
Så att så ligger det till.

Kalle står i köket och väger min resväska :P
Haha, den är ju tung och stor nönting :p
Ja, jag ska bara vara borta en vecka, men
jag har ju planer, tänkte lämna lite stuffs i sthlm så man
slipper dra med sig allt för mkt sen när jag nu väl flyttar :P

Nåjo, men att så är det.

Toffigubben, dig kommer jag nog sakna mest ;)
Min degis;)
Massa kärlek! :)
<3<3<3


Nåniin, dra en ryk, kolla runt lite, sen draaaaaaaaaaaaaaaaa....

Vi hörs säkert senare ikväll ;)


Jag och Mims i somras. Haha, jag har som blivit rundare om min röv ;P
Ja om man jämför nu och då ;) hahahahohoihih

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0