Snoppjojjo!

Snodde den här oerhört roliga listan från Hannas bdb :P

(Yes, jag har lite att göra.)




KILLAR

En kille som har samma humor som dig: hmmm??
En kille som gör dig glad: Toffifi<3
En kille som du tycker om: Toffifi<3
En kille du tycker har skön stil: Tobbe på fyllan:P
Din bästa killkompis: Tobbe OCH Janne<3
En kille du saknar: Min älskade Toffifi!<3
En kille du ser upp till: Pappa!


SENASTE

Personen du kysste?: Toffifi<3
Personen du kramade?: Toffifi<3
Personen du tänkte på?: Anna i Gve<3
Personen som sov i din säng?: Min säng är i sthlm:P
Personen du hade sex med?: ÄLSKLING såklart!
Personen du skrev med på msn?: PMP tror jag :D
Personen du var med?: Gullis!<3
Djuret du köpte?: TarZan?
Senaste klädesplagget du köpte?: Trosor och BH
Maten du åt?: pasta.....
Gången du spydde?: I lördags...


KOMPISAR

En kompis du saknar: B R A N D Y
Din bästa kompis: har några nära vänner som är bäst ;)<3
En kompis du glidit ifrån: Nina...trist:(
En kompis du kommit nära: Hannah Rudholm helt klart.


RANDOM

Stänger du av mobilen när du sover?: Jo ibland.Hatar att bli väckt av telefonjäveln.
Vem såg dig senast naken?: ÄLSKLING
Biter du på naglarna?: Njaaee






Åh hej och hå vad roligt det här var !
Eller så inte.
I brist på bröd får man äta limpa!


Nu ska jag fanimig ta och göra något annat....eller inte :P
Jo..

HEIPPA!

Kommentarer
Postat av: brandy

naaaaaw.. du saknar mig ;P Saknar dig me jöö!Men när är det du kommer ner då? pössen

2009-11-04 @ 07:28:35
URL: http://brandyinusa.blogg.se/
Postat av: Kicki

Jag har MKT att berätta!Jag kommer ner så fort jag fått svar ....



PÖSSSSS!<3

2009-11-04 @ 09:56:15
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0