Sämst uppdatering!

Jag vet!

Nå har inte haft nån större lust att skriva hit heller.
Men nu har väl den lusten vänt tror jag :)

Imorn åker jag till Sthlm :)
Ska bli förjävla fint!
Självklart lär jag ju sakna älskling som fan !
Men man måste ju vara ifrån varann ett tag också ;)

Sitter hos morsan med min babu Skräpis.
Av vissa orsaker måste jag hitta honom ett nytt hem tillsvidare. . . IGEN.

Någon som är sugen på att ställa upp ? :)
Nu en vecka medans jag är på resande fot iallafall ;)...ihihohohohohoh

Ja vahettere, jag lyckades laga min pajade telefon,
men så klart knäckte jag skiten på mitten i fredas :P höhö.

Nästa månad blir det alltså ny mobil :D IGEN.

Så tillsvidare får ni kika på gamla skruttbilder :P




Kan väl skriva ner att jag börjar uppdatera som vanligt igen :)
Typ imorn:P
Ska ner på lompis och hämta bärbara från Elkko så :P

Jaja.
Nå det var det det...
H&M paketet kom idag btw.
Lätt nöjd med allt jag beställt! ;)

Nåväl..kanske uppdaterar sen :P

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0