jaaaaaa nuuu

kan ni då inte klaga på att jag inte uppdaterat på länge :P
Inte för att jag skrivit något intressant eller så :P
Höhö
Men ändå :P

Noppat och färgat brynen på Mims mami :)
Blev bra, ska bara vänta på att färgen verkat klart så
ska jag finslipa brynen lite :)

Tycker det är kul och hålla på med ögonbryn :P
Fixade Gullis också här för nån dag sen.
Nån annan som ska ha min hjälp ? :D HAHA--...

Stackars mamma, vem ska noppa dina ögonbryn när jag flyttat ? :P
Du får komma ner till storstan då och då :D hihihihi
<3<3<3


jajaaaaaa...men nu ska jag nog kika lite tv med Mims, sen ska vi
och hämta lite vin som ska drickas på lördag.
Blir en två dagars ihelg :P
Imorn med Gullis och kanske "du vet vem du är";) ,  och på lördag med Mimmi :)
Mina favorit flickor ;) <3

Nåniin.......



På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0