Imorgon!


Imorgon får jag äntligen träffa min finaste lilla Prinsessa!
Lilla Thindrus så klart!
Tant Kicki saknar ju sin babu som fan!

Imorn tänkte vi väl ta nån bira eller två ;)
Kan ju bli trevligt.
Träffa Brandy och alla andra igen.
Jag längtar sjukt mycket!

Kommer nog bli jobbigt att behöva "åka hem" ännu några gånger innan allt är löst
och man kan flytta permanent.

Nånå det är bara att bita i det sura äpplet och ta en dag i sänder :)


Varit i Vittangi hos darling nu två dar.
Vi missförstod varann i fredas och det blev kaos.
Men lite trubbel stoppar oss inte, visst inte älskling? ;)
<3<3<3


Jaja.
Ska fan ta och söka fram nån lista eller nåt :P
Jag har ett enormt bloggsug nu :P
HAHA


Nog hade vi varit gulliga
föräldrar va ? ;) haha!


PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åhå, äntligen lite uppdatering :D

Hoppas allt är bra, kram :D

2009-11-20 @ 06:08:21
URL: http://theycallmelilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0