Hej!

Sovit som en gris hela dan.
Skulle till byn idag, men Toffifi skulle dricka ölet med grabbarna,
så jag åker först på söndag :D

Jag ska umgås med mina bröder ikväll istället :P
<3<3<3

Nåjo, mamma gör lax i ugnen nu :P
Och så har hon gjort en svingod sås till ;)
Can´t wait tills det är klart! :P

Jag har ju glömt att berätta att vi var på Rusta här
för någon dag sen, köpte två parfymer för
endast 80kronor!
Och gott luktade dom!
Gav en till mamma :D

Mer då?
Det var som fest igår kan man säga ;)
Haha;)

Hoff sen blir jag irriterad, du måste verkligen älska Tina när du skriver om henne
i typ varenda inlägg :)
Jaaa, det kan inte va lätt att vara en sån som du.
Kopierar allt och alla och har inga egna åsikter.

Det var det!
Ska kolla om bror min har nån bild på sin dator :P



HIttade en bild på min fina Toffe :)
Min älskling , såååå sööööt! ;) <3


Sliten dam med gult hår ;)

Nu is jag fan inge mer.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer
Postat av: Tina

Jaså hon lägger fortfarande ner lika mycket av sin fritid på mej haha Man blir nästan lite sugen att läsa skitsnacket, men med risk för att bli syyyyyr så låter jag nog bli ;p

2009-11-27 @ 21:28:53
Postat av: Kicki

Haha!

Hon hade skrivit nånting om "jimmys psykfalls xflickvän" eller nåt sånt...

Haha hoff, kan inte vara lätt alla gånger ;)

<3

2009-11-27 @ 21:36:27
Postat av: Tina

Jaja inget nytt allså, samma visa haha Jag måste vara en jävla nagel i ögat på henne ;)



<3<3<3

2009-11-27 @ 23:40:04
Postat av: Kicki

Ja nåt sånt ;)



<3<3<3

2009-11-28 @ 12:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0