En lista :P

För omväxlingsskull :P haha!


Oftast på tallriken: Det som bjuds:P
Bästa klubben: klubben ? :D
Då vet jag att jag är kär: När jag inte kan sluta tänka på personen i fråga;)
Detta gör jag när jag är ledsen: sover sover och sover!
Hit går jag helst: till fläkten och röker..
Älskar att ge bort: saker ? :P
Efterrätt: KLADDKAKA!
Dagens lögn: har nog inte hunnit ljuga än :P hahaha
Mitt rum är: jag är en hemlös jävel förtillfället.
Vad åt du senast: Lax, potatis och en god sås :)
Vem fick du mail av senast: FaceBook
Senaste bussresa: Till SöS i Sthlm :)
Manchester eller jeans: Jeans.
Sover du naken: Ibland, om en viss älskling tagit av mina trosor ;)
Vad gör du när du inte kan sova:sitter och fjantar på nätet :D
När du blir gammal, bor du i stan eller på landet: förmodligen kommer jag flytta till byn :D Bygga hus på ängen bakom pappas hus ;)
Hur många dagar i veckan går du på fest: 1-2ggr kanske.
Bör Stockholm vara Sveriges huvudstad: Helt klart!
Vad tycker du om Lunarstorm: Fjortisvarning
Favoritfilm: finns många ;)
Vem får dig att må dåligt: ingen. Jag själv isåfall.
Klagar du ofta över folk som skriver grammatiska stavfel: Ja.
Är du ett intellektuellt geni: HAHAHAHAHAHA
Vad tycker du om Fredrik Reinfeldt: finns inget gott att säga om denna mannen iallafall.
Är du den som avslutar telefonsamtal: Ibland :P
Vad gör du om tio år: bor med Toffifi i Sthlm och har barn ;)
Vad gillar du för kakor? Chokladkakor
Vad äter du helst till middag? Lasagne
Varför är du inte vegan? D ä r f ö r.
Vad heter ditt husdjur? SnooZie, TarZan och Degis <3<3<3
Vad har du på dig just nu? kläder.
Vad har du för frisyr? Röllipeikko!
Hur många timmar brukar du sova per natt? vet inte...några timmar iallafall.
Vad dricker du helst till maten? MJÖLK!
Vad dricker du helst på fest? Öl eller cider. Går även bra med vin;)
Vad åt du till frukost?Pizza med Tuollafolket;)
Vem hånglade du senast med? Toffifi<3
Vem saknar du? Folket i Sthlm, och min älskling!
Är du pinsam på fyllan? hahaha vem är inte ?
Skriver du dagbok? Nej, men jag bloggar
Vad gjorde du sönder senast? En spegel.....
Har du blivit hotad på telefon?
Vad var det senaste du köpte? Ciggaaah!
Vad har du dåligt samvete för? att jag är som jag är ibland, svår, knepig och svår att förstå.
Vad heter ditt favoritgosedjur? Dumbo ? :P En lila dino som jag sydde när jag gick i fyran tror jag :P haha
Vem kramade du senast? Älskling!
Vad är du beroende av? Cigg, skor, köra bil och Toffifi :)
Är du sexuellt frustrerad? Nej
Har du duschat idag? hahahah neee, men ska snart;)
Vem vet mest om dej? Min familj och mina nära vänner.




Nåniin, det var det .
Nu då ?
SKa nog sno lite julmust och dra en rök ;)
Vi hörs!

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Åse

Jo jag är ute idag :)

2009-11-27 @ 22:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0