10 frågor.





Har äckligt tråkigt just nu.....



1. Var och när vaknade du i morse?
Vaknade runt tolv kanske i lillebrors säng :P

2. Sover du naken eller i pyjamas?
I endast trosor sover jag...

3. När grät du senast?
I torsdags...

4. Vilken är din senaste lögn?
Hahaha, drog några vita i torsdags har jag hört ;) HAHA!

5. När var du senast naken och vart?
Nå idag i duschen..

6. När och från vem fick du ditt senaste sms, vad stod det?
Fick ett tidigare ikväll av Tinko<3 Dock orkar jag inte skriva ner vad som stod :P

7. Vad ville du bli när du var liten?
Ingen aning, säkert nåt...

8. Om du skulle befinna dig någon annanstans just nu, var skulle du vilja vara då?
S T O C K H O L M

9. Vilket är ditt bästa fyllekäk?
Det som finns i kylen I guess...

10. Vad gör du just nu?
Inte ett jävla skit förutom att sitta här och nörda.



Såja, det var det.
Känner mig ännu arg och irriterad.
Kan folk sluta snacka så jävla mycket skit och bry sig om sig själva istället?
Nej, det är tydligen jävligt svårt.

Nå men det är ju som ingen nyhet att folket i Kiruna är totalt jävla
rubbade!



Jaja...nu ska jag dricka julmust...och dra en röööök!

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0