Trött trött trött trött!

Och jävligt mätt ! :P
Haha , har tryckt i oss käk hela jävla dan!
Så är det när man är bakis.
Man är sugen på gott hela tiden.....öh jo..

Nå igår då :P

Vi lurade i degisarna vin ;)
Så vi satt hemma chillade lite, drack och surrade skit :)
Jag, lillebror, Toffe och Mims :)
Storebror var och hälsade på en sväng...

Hahahahaha!
Efter en stund spårar vår lilla vinkväll...
Hoff..Mimsan började må dåligt, hon satt på toa.
Lillebror började må dåligt...sist men inte minst....Självklart började Toffisch också!
Åh herregud!
Jag var mitt i ett jävla spydrama!

Lillebror med sin "snygga" frilla <3

Toffe och Niklas :D

Älskade Mims lite på lyset ;)

Jag och Toffeeeee ! :)

Som tur var kom Janne förbi sen och vi gled vidare till krogen.
Där det sög hästballe!
Träffade visst F,J och G också....minns inte riktigt vad fan som sas
eller va fan som gjordes...men det var säkert trevligt. . .
Sen gick Janne  till sitt, och jag till mitt ;)

Myst på hela morgonen! ;)
Sen for jag och Mimsan till hennes mor och åt tacos.
Mimsan bakade även en jäääävligt kladdig kladdkaka som vi åt med glass! gött !
Och nu har jag skrivit som fan ....jag orkar fan inte själv läsa igenom
det här skitet...
får väl hoppas att nån degis is :P HAHAHAH

Nu ska jag och glo tv.
Så här snygg är jag just nu :P

Eller så är jag jävligt trött och sliten!
;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0