Kan icket sova!

Ne fan.
Är så jävla förbannad så det går inte.
Har tänkt efter.

JAG LÅTER DETTA VARA.
Men en sak ska du ha jävligt klart för dig.
Jag hoppas, eller jag vet, att det kommer en vacker dag
då det brister i dig en gång till och du slår en tjej.
Jag hoppas denna tjej har det mod som tydligen
inte jag hade första gången, att hon anmäler dig.

Och jag hoppas verkligen det svenska rättsystemet tar det
allvar. Så du får ditt straff du också.

Mansmisshandel är tydligen inte okej. Men kvinnomisshandel?Sjukt!
Jag fick sitta på rättegång och betala
böter för att jag slagit en kille på näsan...När jag själv sen
blivit slagen och sparkad av samma kille, men tog tillbaka anmälan
för att jag inte ville "erkänna" vad fan som egentligen hänt....och när
jag väl "vågar" anmäla det igen ja då blir det fan nerlagt!jaa herregud..

Och sitt inte och förneka det. Du har själv erkänt det åt min bror.


Vart fan är världen på väg egentligen?

JAJA nu skiter vi i det här och går vidare i livet :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Ronjakarlsson

Jag bara undrar en sak kicki, på lunar har du skrivit att du ramlade och var så himmla full osv osv, har också beviset på datan kan du då förklara hur putte kan ha "misshandlat" dig när du själv skriver att han INTE har gjort det?

2009-05-07 @ 10:09:42
Postat av: Tina

I skolan får man lära sig att det finns nåt som ser ut såhär , .

Tänkt på att prova använda det när du skriver?



& hur fan angår det dej vad Kicki sa i början, då hon ville skydda P? Nä just det, inte ett jävla bajs.

Kolla upp hur tjejer oftast gör när de åker på stryk, jo förnekar att det alls hänt.

Stick ner till Umeå nu så du slipper alla BACILLER, just det baCiller! Prova på att lära dej stava medans du ändå är där nere.

2009-05-07 @ 11:10:17
Postat av: Kicki

Nå kanske för att jag skämdes och inte ville erkänna det för mig själv och alla andra. Det är inge "kul" att bli kränkt på det sättet.



DÄRFÖR jag skrev så. Därför jag även sa till folk att jag ramlat. Dels för att jag inte ville att folk skulle veta och dels för att jag inte ville att han skulle få skit.



Men när han erkänt för min bror och när han anmälde mig...då tänkte jag att nu ska jag fan stå på mig. Så , att så ligger det till.



Och snälla du..prata inte om något du inte vet om.

Det är jävligt kränkande att bli slagen av en kille.

Ljuger han för dig.Visst. Och tro mig inte.

Jag vet själv vad som hänt.

2009-05-07 @ 11:13:06
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0