Kaffe och choklad!

Sitter här och dricker kaffe och trycker i mig choklad:)
Jag är inte mkt för godsaker och sånt där skit.
Äter typ aldrig sånt...men just idag är jag jääääääääääääävligt sugen på
choklad ;) Undra varför....höhöhöhöhöhöhöhöhööh:D

Nåväl...väntar på Mimsan.
Vi ska kika DH. Kanske , eventuellt baka nåt smarrigt...men det
sistnämnda blir nog säkert inte av....
Men ändå alltid lika trevligt med älsklings Mimmi! <3

Oj oj oj oj oj oj oj oj oj oj.
Folk skulle bara veta . . .
Ni hade inte öppnat era små brödinkast om ni vetat.

MER SÄGER JAG INTE!

Mer då?
Jag är inte lika flitig med kameran mer...haha ..
den suger ju penis...så man is fan inte..eller nåt..inte vet jag..
Ska då ta PÅTÅR!:)

Hej så länge!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0