Ja nå hej.

Har inte riktigt haft ork att skriva något.
Det är väl först idag jag blivit människa igen :P

Nåväl...torsdags i Karre :D
HAHA!
Kom väl fram vid cirkus halv nio på kvällen...for till vandrarhemmet.
Började dricka.
Satt och surrade skit, lyssnade musik och hade allmänt trevligt.
Senare for vi över till finska sidan på krogen...

Jag hann väl inte vara där desto längre :p
Kalas som jag var blev jag utslängd :D höhö.
Inte göre nåt.
Sa ju också att jag skulle vara full :D

Har bara tagit tre ynka bilder!
Och det är dessa! :)


1.Vi hittade inget att blanda saften i
så en kaffemojäng funkade lika bra!

2. Janne i solisar :P
3. Jag och Janne flummar :D



Fortsatte ända in på småtimmarna...till på eftermiddan på fredag..
men sen sa det fan stopp ! :P
Damen låg och spydde hela kvällen plus natten.
:(
Lördag for vi hem. Vi vart lite småpurkna :P HAHA.
Skulle väl dra en fest här i stan, men jag och Gullis
drog i oss pizza istället och chillade :)

Nåjo....idag har det varit en massa folk här :)
Mimmi, Fia och Eddie var förbi.
Starboy , bror, Elisa och Tim likaså :)
Nu är jag ta mig fan helt slut !

Ska fortsätta kika film med degisarna Niklas och Toffe! :)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0