Heloo

Sitter här igen och degar.
Gullis var förbi och färgade håret på mig.
Sen passade jag även på att färga min eyebrowns.
Yes indeed.

Kommer väl inte blogga på några dar nu igen.
Bara så ni vet :P höhö.

Nå mer då ?
Gullis och Tinko far iväg till Ume i helg.
Jag ska stanna i stan och chaffa Mimmi
som har mösspåtagning :)
Åååh...jag minns så väl vår mösspåtagning för fem år sen :P

Vi hade Fame showen dan efter, man var väl lagomt sliten på
scen :D Haha.

Nåväl. . . har inget vettigt att komma med...

JAG VILL HA SKOR ! ;)
Typ några av dem här kanske ? :)
Apsnygga!

Lånade bilden från howcools hemsida:)

Nånå..natti natt och sov gott !


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0