Håhåhåjajajaja!

Gullis var förbi på kaffe nyss :) Härligt!
Jag älskar dig jävla Hassekn*llare ! :P HAHAHAHAHA ;)
<3 <3 <3

Mimsan och jag vaknade båda upp med jordens
sämsta humör.
Ena var tyst, den andra skrek och smällde i skåp och vice versa :D
Haha. Stackars lillebror. Var tvungen att ge en kram och säga förlåt för att jag
var så arg :)

Så kan det gå om inte haspen är på :P

Igår när jag inte kunde sova ..var jag in på lunar och läste gamla blogginlägg
från 2004-2005 :)
Rätt kul ändå. Hehe.
Redan då intresserade sig folk för mig ;P HAHAHAHAH
Inte lätt :)

Tänkte bjuda på lite pics , så här som omväxling :P



   
Jag allmänt less och uttråkad!
Utsikt från mitt köksfönster ;)
Och så lilla Skräp-Degis ;)


Puss ! <3

Ja voi herra.
IT`S FUCKING SAD! ! ! ! ! :)
Nåväl...

Nu ska jag dra en rök. Kila ner i underjorden och boka tvättis!

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0