. . . . . . .

Jahaja. . .
Idag har jag till och med fått någonting gjort :)
Mimsan kom förbi, vi åkte förbi Toffe en sväng, sen for vi till Mims mami och
fikade lite.
Sen åkte vi hem till oss och började städa :P HöHö.
Mims diskade . Snällt! <3 <3 <3

Jag har tänt lite ljus osv osv osv..
Ett par av ljusen luktar my little pony! :P hahahahahaha :D
Intressant fakta, yes I know!





Gullis var förbi på kaffe också:)
Fick en fin lila vas, tack ! <3 <3 <3

Ja...jag har funderat på den där jäkla dörrmattan....
Kan fan inte släppa det !
Vem kan tänkas ha tagit den ? OCH VARFÖR?!?!?
Onödigt....eller ja, kanske inte för dem som nu tog den :P

Äh...sånt som händer..
lite tråkigt är det ju...
jag kanske ska börja ställa ut sopor i farstun?
Kanske nån som slänger dem åt mig ? ? :)

Nä fan nu ska jag nörda lite på facebook. Kanske dra nåt varv med färg på spegeln.

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0