åh herregud.

Vid denna tiden ska man fan ligga och sova !
Men inte jag ! Ne för jag kan fan aldrig sova ....jo när alla andra är
vakna.....gaaaaaaaaaaH!

Har iallafall legat och kikat några avsnitt av Andra Avenyn.
Målat lite :P
Kollat runt lite på nätet och läst folks bloggar...
Hittade en rätt kul blogg, kolla här :).
Där hittade jag även en länk till en film.
Inte vilken film som helst, utan Fucking Åmål!



HAHA!

Nu så här i efterhand när man är äldre så är det ju rätt
kul och kolla såna filmer :P
Man minns tillbaka . . . Man skäms kanske lite :P HöHö
Men jag hade fan roligt på min fjortistid!
Helt klart den bästa tiden ! :D HAHA...
Ja hittills iaf :D

Och nej jag tänker inte börja fjanta mig och börja berätta om vilka jävla filmer jag kollar
på och ge dem poäng osv osv osv osv....

Detta var bara ett undantag . Sånt här är ju bara kul.
Palla hålla på jämt...öh nä.

Nåniin...nu ska jag dra en rök...kanske försöka sova :)


35år gammal bild också ! :P

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0