Vem fan var det ? ? ?

Innehållsrik dag även idag !
Dock orkar jag fan inte wrajta ner allt.
Öh nä.

Suttit med Mims hos Elisa och druckit kaffe och surrat skit.
Trevligt!
Öhmm....när vi for därifrån tänkte vi att vi skulle dra nåt varv innan hemgång.
Jo visst gör vi ju det..

Ställer oss på stan...svarar på sms då jag plötsligt känner att någon tar mig
på axeln,
Kikar på Mims , men hon har inte rört en fena.
Då säger hon att hon precis skulle säga att hon sågnågot svart
som for förbi...
Öh...
KALLA KÅRAR och hemfärd DIRR !

Snuskigt läskigt!Blä.

Men även lite småspännande.
Undra om det var nån som ville säga oss nåt ?
Undra vem ?
Hmm,,,eller börjar vi bara bli shitzofrena eller nåt ?
Neeee nån måste ha velat oss något,...

Hoff,.,,och med det ska jag fan ta farväl av er för idag.
Lägga mig på soffan och kika tv ;)

Höres och synes !

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0