Solen skiner !

Jag vill ut !
Jag vill till min pappa i byn!
Jag vill köra lite skoter!
Jag vill basta ! HAHAHAHAHAHAHA

Nä men helt seriöst, man blir glad av solen :)


Har sovit ensam, ingen har väckt mig, ändå vaknar jag tidigt ? ? ?
Äh, får väl acceptera att jag börjar bli gammal :D

Har kokt lite kaffe, som jag tänkte hinka i mig :) Fy fan va gött !
Ska slänga iväg ett sms åt Mims, hon kanske har nån rast
och vill komma på en kaffe med Tant Kicki.

Nee...hon hade inte ens börjat.

Jaha, i helg hade vi tänkt gå ut :)
Lite skönt är det ju att ha varit nykter nu ett tag :)

Hm mer då ?
Jag har ingen aning. Ska väl sitta här en stund och nöta lite musik.
Kanske dra nåt varv på staden...
eller gå på banken och fixa lite :P

Nåniin.....jag återkommer väl !

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0