OH GOD . . !

Jag vet att jag inte har nån "egenrätt" på vissa ord, meningar eller uttryck...
Men en sak gör mig fan bara irriterad !
Har varit runt och snokat på lite bloggar...

VARFÖR HÄRMA ?
HIttade bland annat detta:
" ...och som jag alltid brukar säga: På återseende!"

GUD!
Fan störande.. ja man får väl uttrycka sig hur fan man vill..
men ändå.. fan sagt så i säkert sex år . . .
gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah..

JA JAG ÄR STÖRD SOM STÖR MIG PÅ SÅNA SAKER ! HAHA

Tänkte bjuda på lite pics :P
Har snott bilden på maskinen av Kalli, hoppas det inte gör något :D


Dessa mysisar köpte jag igår!
Grymt jävla sköna!
JAG VET! Ingen shopping!
Men dem kostade 80spänn :)
OCH JA, jag gillar att vara halvnaken ! :)


Den berömda Enarmade Banditen ! ;)
Beroendeframkallande! :)


Kalle skickade mms
på dessa !
JAG ÄR AVIS!
JAG VILL OCKSÅ HA!

Nånå....nu ska jag fortsätta läsa das bok, och vänta på att Gullis vaknar :)

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan gumman! Ja det var jättegott. Och tack så mkt! Angående det där med att du funderade på att raka av dig håret! Gå och köp hårinpackning hos en frisör först och se ifall det kan hjälpa.. Visserligen är dom snordyra men oftast jävligt bra... Ha det gott! pusspuss

2009-03-25 @ 15:47:35
URL: http://piluttalula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0