mammas bäääbbbiiiisssaaaar!

Ja mina älskade små hårbarn! :) En sitter i famnen och myser och den andra
är nånstans och slickar sig runt käften efter att ha fått "godismat" ;)
Gaaahh så sött !


Jag, TarZan och SnooZie :) <3 Knorrrriiiiiisaaaar!

Mims sitter hemma och pluggar, tänkte jag ska lämna henne i fred så länge.
Jo hälsa på mami, kalle och lillebror och mina barn så klart ! :)

Rett ut allt med Gullis också och det känns så bra :) <3

Hoff mer då ?
Varit på Brända med Hanna och Mimmi idag.
Druckit kaffe och snackat skit :P
Trevligt trevligt :)

Den sista, får jag nycklarna till min lägenhet! ÅÅhhh gud vad jag längtar ! ;)
Ska bli så skönt med större.
:) Och jävla internet för en gångsskull ! :P
Behöver jag inte låna alla andras.
..

Nåjo ..
HOPPAS HOPPAS HOPPAS jag hittar min säck med skor som varit försvunnen i fem år
nu när jag flyttar.......Jag saknar dem så !
Jag är ju som sagt inget utan mina skor ;) HAHAHAHAHA

JAJA.

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0