Långtråkigt.

Ja, idag har det faktiskt varit rätt långtråkigt.
Förde Mims till skolan.
Plockade upp grabbarna grus och körde dem :P
Var på coop och elgiganten och dummade oss :D
Sen plockade vi även upp lilla knorr Mims ! :)
Och efter det for vi i vanlig ordning till morsan och drack kaffe :P

Nu är vi åter hemma och ska käka vitlöksbröd.
Gott nönting ! Enda nackdelen är ju att man luktar röv ur käften sen
, men jag har ju ingen date....än iallafall.. verkar det som ...hmmm...voi voi

Vi har dummat oss med kameran som vanligt.
Vi älskar oss själva så jävla mkt !!!!!!!!!!!!Just därför ! HAHAHAhahahahHAHAHAHAhahaha


Mimmi knorr porrar med mammas öh maskin ;)


T dummar sig på Coop.


Kicks och Mims som snyggast ! :)


Mimmi grisar !


Jag och mitt barn TarZan ! <3


jaa,,,,nå det kommer väl fler skulle jag tro,

eller nåt i den stilen.

Inte vet jag.

Dan är ju inte slut än så , , ,


Idag ska vi äta ugnspannkaka! :)


och du är fortfarande söt. HÖHÖ


nåväl..

Dra helvete hej!


På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hinken satt då på rätt sttälle :) Slapp man se d där nyllet.

2009-03-12 @ 16:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0