Längtar tillbaka!

Jo.
Längtar tillbaka till gymnasietiden, fy fan vad kul vi hade !
Hittade lite bilder från vår student på kiruna.cc, från 2004.
Satan va länge sen, men ändå är bilderna kvar ! :D

Fanns även bilder från balen....

Åh varför kan man inte bli yngre istället för äldre ? ?
Haha.. lät ju konstigt.. men bara för en stund iallafall !


HOhohoho! Där har vi mig, just ovanför ! Långt fint hår ! gaaaaah ! det var jävla röj iaf!

Vi hade en väldigt speciell klass... alla typ bråkade.
Men ändå var vi vänner ?
Ja inte vet jag.
Ägde ju skolan lätt !


"Varför sätter man dom som inte gillar varandra i samma klass? "
Något sådant tror jag det står :P haha

Nä hoff.. nu ska jag dricka lite mer kaffe och drömma mig bort!

På återseende kära vänner och icket vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0