La la la la la!

Mims väckte mig för skjuts till skolan :)
Jag brukar egentligen vara svingrinig och sur på morgonen om jag blir väckt.
Men inte idag inte ! Nej nej :)
Mycket trevligt för alla i min närhet och för mig själv också för den delen! ;)

Igår var jag förbi Kalle på hans arbete och han hade varit söt och målat mitt köksbord.
Det är fan grymt snyggt med svart ! ;)
Jodå. . . och vitt ...rött är väl rätt snyggt med svart också..
och så turkos så klart ! haha :)

Nåjo.
Ibland känner jag mig faktiskt riktigt gammal !
iaf imorse...när jag körde mims till skolan.
Öhm....it´s five år sen jag gick uuuuuuuuuuut !
Fem år sen...jaa herregud vad tiden går fort.
äh orka grubbla....får väl mer rynkor bara av det ! :P HAHAHAHAHAH

Nä nu kära vänner, icket vänner, läsare och kahbabavvs....
Nu ska jag dricka kaffe med min mamma ! <3




Jaja , nå men vi hörs väl senare I guess !

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0