Har försökt sova nu i säkert en timme.
Men jo tjena kerstin att jag kan sova!

Får väl sitta här och dumma mig eller nåt.
Jag har ju så lite till liv :P HAHA.
Nä men har ju blivit van nu att sova bredvid någon-...
Men inatt har jag fan ingen här :S illa som fan . HAHA.

Äh jag klarar nog mig , till imorn iallafall ;)

jaa imorn måste jag börja städa ur
lillskitlägenheten också..
känns förjävla jobbigt , men det är ju fan ett måste..
Hoff...

Ska även till läkaren och kika vad fan det är för fel på
mina jävla öron !
Dem gör ont och kliar ! Haft så i nåra veckor nu
och börjar bli jävligt less.....

OCH JÄVLA VAD JAG SVÄR ! MEN VEM FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN BRYR SIG ??????

Inte då jag iallafall.

och här kära kamrater och icket kamrater ska ni få njuta av
en bild jag fotat förra veckan.
En riktig sån där fjortisbild. Det är ju så himla tufft att fota sig i spegeln
VET NI VÄL ? ? HAHAHAhhhhohohohohoho


Och i bakgrunden ser vi lilla jag för fem år sedan när jag tog studenten :)
oh lord, jag är kärring !


Nå mer då ?
Inte faaaasen vet jag... har ni ens orkat läsa mitt jävla skitsnack ?
Nåt måste man ju göra när man inte kan sova....

och förresten så är det tänkt att mitt hår ska bli som typ denna färgen;

Lilla Klickson
första året på
gymnasiet.
Det vill säga
7 år sen va ?
:P Yes, jag är gammal.

Jaja men nu ska jag fan ta och ge mig.. kolla
tv eller slå på nån P-rulle ! :P
HAHAHAHAHHAHA jag skojade !  :)

På återseende !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0