Jag ber om ursäkt!

För dålig uppdatering.
Mina läsare blir ju bara fler och fler..kan ju inte svika er !
höhöhöhöhöhöhöhöhöhööhöhöhöhöh
inte lätt att va poppis :P

nå va har hänt då ?
Öh en massa... haha.. ne inte vet jag ...
men som vanligt har vi haft skoj :)
Igår var vi och hälsade på LillEve och
drack kaffe och åt glass :P
Det var riktigt trevligt.....MEN VARMT :P
haha

Sen gled vi bil med våra "tillgodokvittogossar" ;)
Det var väl trevligt. Dem var väl lite vääääääääl tysta kanske..
men man kan ju inte jämt vara pratglad ;P

HAHAHAHAHAHA. Detta är värt som fan ! KÄNSLIGA
LÄSARE BÖR EJ FORTSÄTTA! :P HAHA

Mims och Kicks lägger sig i sängen för att sova.
Mims släpper en brakskit ...jag lovar att den hade kunnat
gasa ihjäl typ....ÖH alla invånare i VITTANGI! HAHAHA
Nåväl...(mims är mjölkallergiker)
K: - Fan va det luktar! Jag ska fan också fisa.
Hoppas den luktar äckligt så får du känna hur det känns ! !

K&M: - HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHH
!

OCH JA ! Vi tyckte det var kul iallafall ! :P HAHA.

Nåväl...varit på brända också med Anki.
Druckit lite kaffe och snackat skit.
Sen for jag och Mims på Bumerangen
och jag hittade en tallrik som det var en gris (JAG) på
och så stod det OINK OINK. HAHA lätt värt.

Hälsat på cpungarna E & E idag också...
Kahbabavvsen bjöd på kaffe och bulla :P

Nyss kört Gullis på jobbet också....
Och snart ska vi ut och glida igen tror vi...



Hoff jaa .. finns en hel del att berätta men palla...
bjuder på dagens bild iallafall ! :P Värd nönting.

Yes.

Den som söker den finner.

På återseende suckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0