Ja hej !

Kom nyss till Mims igen.
Varit hos Gullis och druckit kaffe och surrat bajs :)
Grymt skönt att allt är löst igen, inte kan jag ju leva utan min Hasse ;)
<3 <3 <3

Jag börjar bli lite små trött, har ju varit vaken sen sju va ? ?
Jävla Mimmi! ;P <3
hhaha.
Inte gör det något.
Jag hade väl vänt på dygnet annars.

öh mer då ?
Förutom att jag vill ha en ny bil och flytta in i mitt nya hem typ nu....
så vet jag icket så mkt mer....nää...

Har bestämt mig att INTE shoppa något denna månad.
Bara viktiga saker så som mat och sånt....och kanske lite ljus till lägenheten ;)
ÖH. men kan ju meddela att det kliar i fingrarna att sprätta nåra hundra på tillexempel ett
par skor !
Men nej nej nej, inte nu . Nu ska vi vara sparsamma !

Ja ryktet sprider sig fort här i Kiruna har jag märkt.
Inte gör det nåt ;) Fortsätt spekulera ni, jag säger ingenting iaf ;) hihi

Kan ju bjuda på några bilder iallafall :)



Det här är sånt man gör när man blir gammal :P
Står och kikar ut genom fönstret ;)
Ja, då menar jag typ i nån timme. Det gjorde jag idag :P
HAHA, ja jag tycker det är trevligt att GLO .


Jag och mitt älskade barn TarZan! ! <3


Jaaaa, vid detta laget har ni väl fattat att man kan klicka på dem små bilderna ? ;) HAHA hohohhoihihihih


   
SnooZie<3                      SnooZie&TarZan <3


Ja nå inte vet jag . . . idag har vi inte varit så pigga med kameran.
Kanske för att jag varit på dåligt humör :P HAHAHA.
Så äre :P

JAJA nu ska jag KLÄ AV MIG. För jag är ju ALLTID naken !

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0