Ja godeftermiddag!

Har vilat en stund, var väl skönt.
Vi har skedat, jag och Mims :P Hihihihih
Men folket i denna farstu verkar ha problem med att hålla käften ...
Vaknade tusen gånger av att det skreks och vice versa..

Dessutom började det lukta mat ! :D

Jaja fått i mig nudlar iallafall :P
Orkade inte fixa mig något bättre.

Igår fick lillebror och mamma en fix idé att äta pizza mitt i natten!
Så jag for och hämtade pizza igår vid halv tolv tiden :P
GRISVARNING! JA! MEn vem bryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyr sig ?

Öh...skönt att få vara ensam igen en stund.
Men det gör inget om jag får en sovkompis.......
Nu vill jag inte ha Mims längre, jag vill ha dig :P ;) hhihihihihihihahahiohohohohohoo
Det hade vart mysigt :D Men jag får väl drömma vidare...eller nåt.

Äh..nu pallar jag inte mer.

Men lär väl uggla här hela natten .. kanske ..

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0