Ja fyfan !

Vilken jävla dag !
Går ju inte ens att beskriva hur jävla värdelös och tung den varit.
Person efter person som skällt ut en för dittan och dattan.
Ursäkta ?!?
Men jag är faktiskt också bara människa.
Förlåt för att jag inte kan behaga alla samtidigt.
Men jag gör ju mitt bästa.
Aldrig att jag skulle sätta någon av mina vänner på sidan om.
Kan kanske kännas så , så ber så mkt om ursäkt !

Hoff.
Kanske nån dag i detta liv man kan få le och säga att man
verkligen känner sig lycklig ? ? ?
Känns som jävligt långt borta iallafall....

Öhm . . börjat packa i lillskitlägenheten.
Får ju knappt plats att stå där inne nu.
Och än är inte allt klart...Ja fyfan..
Jag hade mage att slänga iväg ETT par skor iaf :P Men det var tungt. . .
Tack Mimmi för den hjälp jag fick iallafall.<3

Läkaren kollade mina ears också.
Han sa att det kan vara en ytterörasinfektion? ÖH?
Men att det också kan vara att det är täppt mellan näsan
och öh nånting..
så han skrev ut nå jävla spray jag ska spraya
upp i snoken som gör att det blir "fritt" i gångarna. HAHA

Nåjo.

Blev bjuden på middag idag också.
Så jävla gott ! tack så mkt ! <3

och får jag fråga er en sak?
har ni invånare här i Kiruna så jävla lite till liv att
ni måste beblanda er i andras ?
Och snacka skit va fan är det också för grej ?
Skärpning förfan.
Tala fan inte om något DU inte har en susning om !
usch !

och kvittosaken är fortfarande förjävla söt ! ;)
helt jävla otroligt ! hihi ;)

idag har jag fått basta iallafall.. grymt nice!
Hade sällskap av Mims, men Du fattades ju såklart ändå :P HAHA
Nä hoff.. nu ska vi sluta bete oss som fjortisar ;)

Mer då?
Ja inte fan vet jag.
Hade kunnat skriva en jävla novell... men jag pallar fan inte.
JAG MÅR SKIT!

Tack, vänner och familj för att ni finns!
Massa kärlek till Er ! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

It´s sad, but true.

Nu ska jag fan sluta. . . . har ni orkat läsa all denna blaska
så en fet eloge till Er !

på återseende!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ah visst var det dig jag såg igår på socialen?

2009-03-05 @ 12:38:42
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

jo jag var och hämtade papper åt bror :P

haha men jag vågade iinte hälsa ;D

2009-03-06 @ 17:30:53
Postat av: Emma

Men doh, klart du måste hälsa. Fast jag bör nog också ta mig i kragen och våga hälsa på folk :P

2009-03-07 @ 00:37:04
URL: http://emmawik.blogg.se/
Postat av: Kicki

Haha men du hälsade ju inte :P

får väl hälsa hädanefter :P HAHA

2009-03-07 @ 13:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0