hohohohoho

man ser mkt när man bor här mitt på stan :P
Suttit och glott på nåt par som fick lämna sin bil nyss..
snuten jaaaaaaaaaaaaa jag kallar dem snuten !stod länge och surrade med paret.
slutade med att paret låste bilen och gick.. ? hmm...

varför står alltid polisen och håller händerna bakom ryggen när man pratar med dem ?
Betder det nåt eller vad ? Jag hajar inte ? ? ? alltså deras egna händer alltså...
tror dem att dem ser tuffa ut då eller ? Nä jag vet inte.. orkar inte spekulera :P AHAHAHAH

Öh jag har varit apduktig och diskat...nu ska jag plocka undan lite stuffs
så det ser städat och fint ut när Mims och Lippe kommer hem ;)

JAJA.
Nej jag vet att detta inlägg inte var något intressant.
Men who fucking cares ? ? ?
Ni läste ju skiten hur som helst :P
Så något intressant var det säkert ;) HAHA

NÄ ska sluta svamla och fortsätta städa och nöta sönder
låten Bring me everyone med Mustasch.

PÅ ÅTERSEENDE !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0