Hohohjajaja!

Har inte lyckats somna än.
Kollat runt lite och fjantat :P

Tänkte jag ska avsluta detta trams med att berätta 7 sanningar om mig själv :P

* Jag HATAR fötter ! Urk !
* Jag älskar palt !
* Jag får ångest av höjder.
* Jag vaknar tre-fyra ggr per natt för att jag måste röka :P HAHA
* Jag hatar när folk rör vid mina öron ....panik. blä.
* Jag lessnar på saker och ting alldeles för fort. (Inte så bra ) hahah
* Jag har jävligt kort stubin :P hahahahahahahahahahah

Öh vafan ? Det här var ju svårare än jag trodde.....haha
Nu kanske jag lyckas somna ?
Ska testa . . .
Röka cigga först,,,

Natti natt !

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Marro

Är också fortf vaken.. sängdags för längesen ju! :)

2009-03-17 @ 03:05:42
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: eve

Jag hatar oxå fötter! Vill inte röra andras fötter.. Blää! (Helst inte mina negna heller..)

2009-03-17 @ 07:59:04
URL: http://nueva.blogg.se/
Postat av: Kicki

Hehe det är illa när man inte kan sova ! :P



Ne fötter är verkligen äckliga! jag klarar inte av att folk går utan strumpor heller,,,,,bläää..

okej om vi är på stranden och ska bada så får dem väl ta av sig dem :P HAHA

2009-03-17 @ 09:22:34
Postat av: hanna

Sluta röka gumman :(

2009-03-21 @ 13:34:16
Postat av: Kicki

jag ska försöka :)

2009-03-22 @ 02:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0