Hihihihihihoohhoho

Nu har Mims fått börja köra ! :)
Hon är jätteduktig !
Dock är jag livrädd när jag sitter bredvid och så trycker jag
på "pedalerna" lite då och då , . .hhuhuhuhu


Mims väntar på grönt :P


Jag försöker göra annat
än att tänka på hur jävla rädd jag egentligen är ! :P hihi


Vi var även till mamma som vanligt och drack lite kahvia ;)


Mims och lilla knorrisen!


Jag och lilla TarZanipoikka! :D

 
SnooZie den jäveln hade varit och käkat mammas blomma ! ;D hihi
  

Puss på knorris ! ;)


Jag har faktiskt en
"egen" kopp hos mamma ;P
"A Very Special Little Girl"


Sådär ja...sen har vi varit hos Elin och druckit kaffe, sen for vi till Elisa och
drack kaffe där och snackade skit som vanligt :P

Har nyss ätit . Svingott !

Nu sitter jag och smuttar på en bira.

Fick av Lippe :)

Ska snart iväg och klippa mitt håååååår hos Tinko :)

Och nej jag ska INTE vara full,,,,tar ju bara och smakar lite ;)


Jaja men nu ska jag vidare...


Puss och på återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0