Helt seriöst ? !?

Jag har fan suttit och funderat nu några dar.
Mitt hår är ju förjävla slitet och det går inte ens att ha löst längre!
Det är som svinto!! :(

jag funderar starkt på att raka av mig skiten ! HAHA
Jag hade ju bölat några veckor.. men vafan det växer ju ut ?
Jag använder ju mössa mest hela tiden... och så kan man ju ha huivi på sig också ?
HAAHA

Nä men seriöst ?

VÅGAR JAG ?!?!?!?

VAAAAAAAAAAAAA?!? Då kan jag meddela er om att jag INTE kommer tycka jag är snygg ! :P HAHAHAHAHAH

Hojjaa.....krävs att tänka på , ännu mer !


PÅ ÅTERSEENDE!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det kan faktiskt vara rätt fint med rakat. Grymt skönt också att få nytt fint oslitet hår :). Klart du vågar. Det kommer ju tillbaka..

2009-03-25 @ 17:54:38
Postat av: Kicki

haha jo nog kan det vara fint, men inte vet jag om just jag skulle passa i det :P

Vi får se hur jag gör :) hehe

tackar som svarade på min fråga iallafall :)

2009-03-25 @ 19:10:51
Postat av: nm

haha sa ju det.

fia rakade av sig sitt hår i höstas!

2009-03-25 @ 23:37:12
Postat av: Kicki

HAHA men fia är ju snygg i det iallafall :)

2009-03-26 @ 15:19:04
URL: http://kikzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0