Helgens bravader.

Öh. Fredagen behöver vi väl inte prata om.
Men gårdagen däremot.
Bäst du sätter dig!
Vi har haft så jävla roligt! Och nyktra var vi! :)

Svamlat som fan. Fotat som fan.
Nördat oss. Kört bil. osv osv.
Ni kan få ett litet smakprov på Kicki och Mims fantastiska humor!

                  
Mimiii<3                          Kicki                                         Mims igen<3
               
Svea :)                          Grymt sa grisen!               Svullo
                          
Har du hört om branden?        Grymt sa grisen!           Kicki, dryg och skonsam!
                                     
Jag är rökt!                Har du hört om branden?                       Glömde raka mig..
                                    Jag var en av dem brännskadade!
  
Så här vacker är jag!

Gulligaste Mims när hon var en pikkukläppi ! ;)

Ja som ni ser har vi sjukat oss som fan.
Grymt sa grisen!
Så jävla kul! :) Haha.
och gårdagens nördgrej var : att bara hälsa på den andra.

HAHA.

Hoff.. nu ska vi dricka kaffe.
Sen ska vi fixa flyttkartonger.

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Marro

Du passar jätte bra i ditt blonda hår :) tummen upp

2009-03-01 @ 15:17:24
URL: http://marjetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0