hej igen!

Jahapps ?
Schyssta gäster jag har då som går och lägger sig ;)
Haha ne inte gör det nåt.<3

Förutom att jag får flumma omkring här ensam :D

Jag tog foto på mig och Skräpis innan läggdags igår...:P

Skräpis och KikZon.....HAHAHAHA
ja lite sliten är man :P och ensamt var det att sova i den stora sängen :(
Men Skräpis mös med mig lite ...FAKTISKT! :D



Tog tag i skorna....hoff vad fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuult!
jag måste ha en större skohylla...
jag var faktiskt på väg att slänga TRE par till....
men så jävla långt kunde jag fan inte gå....

Jo jag vet jag har tjatat om mina skor nu i några inlägg..
men jag får tjata....yes det får jag..

Nå mer då ?
Haha jag är utan soffa en stund...jag vet inte men jag tror jag har lyckats tigga till mig
Starres divansoffa ;) hihihihihih <3
Den är grymt snygg !
Nog kan jag ge en slant för den också ;)

Nåjoo..men nu ska jag ut på balkis och röka !
Brr....kanske man inte röker lika ofta nu när jag måste gå uuuuuuuut
och blossa :D
Var bara uppe EN gång i natt för att röka.Detta börjar bli bra ! :)

Ja fyfan....jag hade kunnat sitta här hela dan..
men det tänker jag inte.. :D


Saknar mina barn! <3

Saknar x också. faktiskt...
men men ...

HOFF..

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Marro

Jag vill se lite bilder på nya lghtn :) Kram!

2009-03-31 @ 12:59:02
URL: http://marjetta.blogg.se/
Postat av: Kicki

Näää det är så fult. haha

2009-03-31 @ 13:30:34
Postat av: lisette

Hejsan:) spana in min galna outlet jag har :) Allt mellan himmel och jord och just nu har jag även lagt upp lite smycken.. Ta dig en titt och skriv gärna om du är intresserad av något :D



http://lisettee.blogg.se/outlet <--- där är direkt adressen till min outlet..



KRAM LISETTE!

2009-03-31 @ 14:48:18
URL: http://lisettee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0