Hej hopp pillesnopp!

Jag är fan sjuk i skallen !
Somnade vid fem och jag är redan vaken !
Eller har redan vaknat vid nio...och tusen gånger där innan...
Men tvingade mig själv att försöka sova...

Började läsa nån bok...verkar rätt bra...handlar om världskriget :P YES.

Du gör mig glad och konstig. Du är förjävla söt.
Du är något jag hade kunnat äta upp!
åh gud...
;)


Har pratat med Gullis också, fel av henne och sova :P
Hasse har ju jobbat natt :D
HÖHÖ
Vi ska iallafall på staden sen och dra en kaffe på Brända.

Mer då ?Jag vet fan inte.
Jag känner mig lite konstig. Jag VILL vara snäll med allt och alla ?
Hallå ? Vad fan har hänt ? ? :P

Iofs är det ju bra, orka vara elak jämt, men jag undrar vad fan som hänt ? hHAHA

Ska ta en liten fundilerare och så kommer jag tillbaka ! ;)

PÅ ÅTERSEENDE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0