Goodmorning!

Uppe med tuppen igen, eller måste man säga tuppen ?
Kan man inte säga uppe med grisen ?
eller typ uppe med kahbabavven ? ? :)

Öh jo.
Nå vaknade vid tio,,,höll på att somna om , men Jannepoikka skickade sms
så jag kunde inte sova vidare,..
varit ner med cigg så pojken fick röka iaf :) hehe
han var också "ljus" i skallen..
Nu för tiden har det blivit en trend i Kiruna att var ljus.
Alla vill vara ljushuvuden ! HAhahahahhohohohohoh

Jag kan dock längta tillbaka till min mörka period.
Undra i vilken hårfärg man passar bäst i ? Egentligen ?
Jag är ju fan född blond...typ vithårig...
haha

Öhm...

Jag mörk, långhårig och tjock som få för ca ett år sedan :P


Jag idag, blond eller gul eller nåt.
Inte så jävla tjockis.

Jajaj men nu ska jag käka nåt,,
hungrig som få . . 

Men jag slänger väl in nåt värdelöst inlägg senare så ni har något att göra :D
HAHA

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Anonym

öh, du var svin FIN på den första bilden! Finare med former och mörkt fint hår !=)

2009-03-10 @ 12:52:26
Postat av: Sofie

om det där är att vara tjock så är jag smällfet...

2009-03-12 @ 06:19:50
URL: http://annikasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0