Godkväll kära vänner!

ovänner och annat löst folk ! :)

Idag har jag och Mims inte gjort så jävla mkt.
Vi var förbi Bummis hos Kalle och drack lite kaffe och så fick vi cigg :)
Vad hade vi gjort utan Kalli ? :) <3

 
Mimsan lusläser NSD :)


Klart jag också ska vara med på bild !
Hahahah ;)

Hoff mer då ?
Idag har jag varit grinig som vanligt . . .
Stört mig på lite saker och ting.
Kanske kallas PMS ? ? Va vet jag ? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Nå men att va hettere.........
Efter tolv ska vi iaf på statoil och tanka das auto.
Kanske dra nåt varv. Sen sova.

Imorn ska jag och Mimmi på badhuset och simma ! :)
Det ni ! hihi

HOFF:.
Jaja,,,,återkommer väl kanske ;)

På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0